Followers

Tuesday, June 24, 2008

Nak tempah kasut wanita?

nak tempah kasut ngan aku?
boleh no hal...
makesure nak design macam mana dan fitting macam mana...
pasal harga quotation no hal...
RM 140 hinggalah Rm 1200..
saya boleh datang rumah atau pejabat tapi sekitar lembah kelang la...kalau australia ek...france ke nak buat tempahan tak bleh la aku datang rumah...
mana yang luar dari KL dan oversea emel kan size..warna..design ada gambar posting je kat saya...

untuk ke pejabat, hadiah tunang, cari kasut yang takde size semua akan saya usahakan yang terbaik untuk anda semua...

2 comments:

Anonymous said...

ermm... nak tanyer..

kalau nak oter (edit) sais bole ker?

JEBATDESIGN said...

boleh je kalo nak buat alteration...

nak bagus buat model kaki saudara/saudari...

pastu buatla apa apa kasut kompem tak de masalah lepas tu...

actually kat malaysia fitting orangnya mmg poblem...

kekadang kembang cam itik la..bila pakai kasut macam mc donald...

ada bulah yang hi arch la...instep tinggi la...